مطلب ارسالی ازسارا
lovely
عاشقانه
درباره وبلاگ


ای عشق مددکن تابه سامان برسیم چون مزرعه ای تشنه به باران برسیم یامن برسم به یاریا یار به من یاهردوبمیریم وبه پایان برسیم

پيوندها
چکامه کوچ
عشق من و تو!
پاتوق دختر پسرای جوون
کلبه عاشقان
جامعه مجازی پارسیان کلوب
عاشقشم
مرجع رمز و ترینر بازی ها
سلام به بهترين كسم بهم تصاويرميل كن متشكرم
مزاحم کوچولو
مجیدسوزان
شازده کوچولو
تنها
شیک وناز
کلبه عشق
گنجشکهای باران خورده لانه خود را از یاد برده اند
به رنگ زندگی
عشق مرده
I LOVE BOY
غمگین میگیریم شادپس میدیم
عهدشبانه من وتو
گيتاريست
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان lovely و آدرس lovely.a.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









انجمن های گفتگوی پارسیان کلوب - انجمن های گفتگوی پارسیان کلوب
نويسندگان
آسیه

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
یک شنبه 26 بهمن 1389برچسب:, :: 11:35 :: نويسنده :

 

من همانم كه بدم مست و پريشان حال تو
من همانم كه بدم دربند بوي شال تو
من همان درگير لبخنداي بي پرواي تو
من همان ماهي نا آرام بي درياي تو
تو شدي سلطان قلب و من شدم زنداني ات
تو همان ساغي و من بيچاره و آواره ات
مي سراييدم براي تو غزل هاي سپيد
من ندانستم چه كس در قلب بي خارت خزيد
پركشيدي از دل و دنيا و هرچه من در آن
بودم و هستم ولي بدان كه شب هاي خزان
ياور و غمخوار من بودند در بي همدمي
هم نفس هم پاي من در لحظه اي بي كسي
عاشقت بودم ولي اي بي وفا اين را بدان
ميروي از ياد من همتاي آن خار و خسان



نظرات شما عزیزان:

شاهین
ساعت11:48---30 بهمن 1389


. . . . . . . ¶¶¶ . . ¶¶¶.¶ .¶¶

. . . . . . .¶¶¶.¶. .¶¶¶. . .¶¶ سلااااااااااااااام دوست عزيزم

. . . . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶¶ . . .¶¶¶

. . . . . .¶¶¶¶¶ . . ¶¶¶¶.¶¶ .¶¶

. . . . . ¶¶¶¶. . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶

. . . . ¶¶¶¶¶¶¶. . . . .¶¶. . . ¶¶ بدو بدو بياااااااااا

. . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶. . . . ¶¶. . ¶¶

. . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. . ¶¶

. . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶.¶¶ نظر يادت نره هااااااا

.¶¶. . . . .¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶.¶¶

.¶¶¶¶¶ . . . . . ¶¶.´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶

.¶¶¶¶¶¶¶. . . .¶¶. ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶¶¶¶

. ¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶

. .¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶

. . .¶¶¶¶¶¶. ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶

. . . .¶¶¶¶¶¶¶. . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´¶¶¶¶

. . . . . . . .¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶

. . . . . . . ¶¶. . ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶

. . . . . . .¶¶. . .´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶

. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶

. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶

. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´´´¶¶¶
سعی کن تنها کسی را که در تنهاییت راه می دهی خدا
باشد. و سعی کن تنهاییت آنقدر بزرگ باشد که خدا درآن جای گیرد
سلام ممنونم که بهم سر زدی و خبرم کردی آپت هم قشنگ و عالی بوود
راستی این اسمت منو یاده یه چیزی میندازه که دیوانم میکنه


م ح م د
ساعت8:23---29 بهمن 1389
یک شاخه گل سرخ، کبوتر شد و پر زد

تا نامه رسانم به تو باشد

در خلوت شب پنجره وا کن!



سایه لبخند تو با چشمای تو به روز شد



[گل]
پاسخ:marc


لوگان
ساعت5:59---29 بهمن 1389
سلام
امیدوارم روزهای خوبی داشته باشین
از شعر زیبایی که توی نظرات گذاشتی ممنونم با اجازت گذاشتمش توی صفحه ی وبلاگ
خدا نگهدارت رفیق


عاشق
ساعت0:47---29 بهمن 1389
اگرتنهاترین تنها شوم بازهم خدا هست
سلام از اینکه به وبلاگم سر زدین خیلی خوشحال شدم بازم از این کارا بکنید
اگر مایل به لینک کردن هستید منو به اسم
اگرتنهاترین تنهاشوم بازهم خدا هست لینک کنید بعدش به منم بگو با چه اسمس لینکت کنم
فعلا..


غریبانه
ساعت18:40---28 بهمن 1389
سلام:
با مطلب های جدیدآپیمممممممممممممم.
حتما سربزن.
فعلا...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: