lovely
عاشقانه
درباره وبلاگ


ای عشق مددکن تابه سامان برسیم چون مزرعه ای تشنه به باران برسیم یامن برسم به یاریا یار به من یاهردوبمیریم وبه پایان برسیم

پيوندها
چکامه کوچ
عشق من و تو!
پاتوق دختر پسرای جوون
کلبه عاشقان
جامعه مجازی پارسیان کلوب
عاشقشم
مرجع رمز و ترینر بازی ها
سلام به بهترين كسم بهم تصاويرميل كن متشكرم
مزاحم کوچولو
مجیدسوزان
شازده کوچولو
تنها
شیک وناز
کلبه عشق
گنجشکهای باران خورده لانه خود را از یاد برده اند
به رنگ زندگی
عشق مرده
I LOVE BOY
غمگین میگیریم شادپس میدیم
عهدشبانه من وتو
گيتاريست
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان lovely و آدرس lovely.a.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









انجمن های گفتگوی پارسیان کلوب - انجمن های گفتگوی پارسیان کلوب
نويسندگان
آسیه

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
چهار شنبه 24 فروردين 1390برچسب:, :: 6:27 :: نويسنده : آسیه


عکس هاي عاشقانه
http://www.bia98.com/modules.php?name=News&file=article&sid=308
 

روزای خیلی طلایی.. یادته

روز ترس از جدایی.. یادته

روز تمرین اشاره.. یادته

شب چیدن ستاره.. یادته

شعرای کتاب درسی.. یادته

یادته گفتی میترسی.. یادته

 غصه هامون کم کم بود.. یادته

چشم نازت مال من بود.. یادته

دیدن من قدغن بود.. یادته

 روزگار قهر و آشتی.. یادته

هیچکس و جز من نداشتی.. یادته

رویاهای آسمونی.. یادته

قول دادی پیشم بمونی.. یادته

 روزای بی غم و غصه.. یادته

ببینم اول قصه.. یادته

عصر ابراز علاقه.. یادته

خبر خوش کلاغه.. یادته

شونه ی من زیر بارون.. یادته

اونا که میگفتی راز.. یادته

 یادته ..فالای حافظ تو حیاط

یادته ..قسم جون شاخه نبات

گل سرخا رو نچیدیم.. یادته

یه روزی همو ندیدیم.. یادته

 شرطامون سر صداقت.. یادته

تاخیرا توی بهارا.. یادته

 گوش ندادیم به نصیحت.. یادته

گشتنت دنبال فرصت.. یادته

دستات و می خوام بگیرم.. یادته

راستی تو بی تو میمیرم.. یادته

 خاطرات توی دفتر.. یادته

فال با نیت رسیدن.. یادته

طمع قهوه رو چشیدن.. یادته

 واسه فال قهوه رو خوردن.. یادته

روزی صد بار بی تو مردن.. یادته

 یادته ..دعای زیر طاقیا

کنار بوته های اقاقیا

زیر اون درخت گیلاس.. یادته

با دو تا شاخه گل یاس.. یادته

یادته ..گفتن راز به قاصدک

یادته ..چقدر بهم گفتیم کمک

 فکر بودن توی قایق.. یادته

تو به من گفتی شقایق.. یادته

پیش هم بودیم نذاشتن.. یادته

اونا ما رو دوس نداشتن.. یادته

 نامه ی بدون امضا.. یادته

اسم مستعار رویا (سارا).. یادته

 فال حافظ شب یلدا.. یادته

چیزی خواستیم از خدامون.. یادته

مستجاب نشد دعامون.. یادته

 چشمون زدن حسودا.. یادته

چشامون شد مث رودا.. یادته

 گفتی ما باید جدا شیم.. یادته

گفتی باید بی وفا شیم.. یادته

یه دفعه ازم بریدی.. یادته

خط رو اسم من کشیدی.. یادته

 گفتی عشق تو هوس بود.. یادته

گفتی خوب بود ولی بس بود.. یادته

کلی سرزنش شنیدم.. یادته

 چشم من به چشمت افتاد.. یادته

کاری که دس دلم داد.. یادته

 



نظرات شما عزیزان:

سنگ صبور....
ساعت9:40---24 فروردين 1390
سیلام صبحت بخیرفدات شرمنده که زودزودمیام ههههه من این شعراروانقده دوس دارم بعضیاشون عین زندگیه منه موفق باشی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: