مطلب ارسالی اصغرآقا
lovely
عاشقانه
درباره وبلاگ


ای عشق مددکن تابه سامان برسیم چون مزرعه ای تشنه به باران برسیم یامن برسم به یاریا یار به من یاهردوبمیریم وبه پایان برسیم

پيوندها
چکامه کوچ
عشق من و تو!
پاتوق دختر پسرای جوون
کلبه عاشقان
جامعه مجازی پارسیان کلوب
عاشقشم
مرجع رمز و ترینر بازی ها
سلام به بهترين كسم بهم تصاويرميل كن متشكرم
مزاحم کوچولو
مجیدسوزان
شازده کوچولو
تنها
شیک وناز
کلبه عشق
گنجشکهای باران خورده لانه خود را از یاد برده اند
به رنگ زندگی
عشق مرده
I LOVE BOY
غمگین میگیریم شادپس میدیم
عهدشبانه من وتو
گيتاريست
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان lovely و آدرس lovely.a.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









انجمن های گفتگوی پارسیان کلوب - انجمن های گفتگوی پارسیان کلوب
نويسندگان
آسیه

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
یک شنبه 11 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 8:52 :: نويسنده : آسیه

 

به او بگویید دوستش دارم با صدایی آهسته و آهسته تر از صدای بال پروانه ها

به او بگویید دوستش دارم با صدایی بلند و بلندتر از پرواز کبوتران عاشق

چوبه او بگویید دوستش دارم با هیچ صدایی... فریاد دوستت دارم نیاز به صدای بلند یا کوتاه ندارد

فریاد دوستت دارم را می توان با تپش یک قلب به تمام جهانیان رساند

پس بگذار بدون هیچ شرمی بگویم دوستت دارم



نظرات شما عزیزان:

osi
ساعت21:09---16 ارديبهشت 1390
salam .. az inke be man sar zadid mamnoonam . webloge besyar zibai dari inshalla dar weblog nevisi movafagh bashi..ba tashakkor ravabete amoomie weblog

اصغر
ساعت17:44---13 ارديبهشت 1390
شبي خانم سلام
انشا... كه حالت خوبه وهمه چيزروبه راه ووفق مرادت باشه
ازاينكه مطلبمو توي وبلاگت گذاشتي ممنونم
حالا اگه دوست داشتي اين مطلب رو هم بزار


امشب همه چيز رو به راه است،همه چيز آرام...آرام...باورت ميشود؟ ديگر ياد گرفته ام شبها بخوابم،"با ياد تو"تو نگرانم نشو!همه چيز را ياد گرفته ام!راه رفتن در اين دنيا را هم بدون تو ياد گرفته ام!
ياد گرفته ام كه چگونه بي صدا بگريم!ياد گرفته ام كه هق هق گريه هايم را با ،بالشم...بي صدا كنم،تو نگران نشو!!همه چيز را ياد گرفته ام!ياد گرفته ام چگونه با تو باشم بي آنكه تو باشي
ياد گرفته ام ...نفس بكشم بدون تو...و به ياد تو...ياد گرفته ام كه چگونه نبودنت را با روياي با تو بودن ،و جاي خالي ات را با خاطرات با تو بودن پر كنم!تو نگران نشو!
همه چيز را ياد گرفته ام...ياد گرفته ام كه بي تو بخندم...!ياد گرفته ام بي تو گريه كنم ... و بدون شانه هايت!ياد گرفته ام ... كه ديگر عاشق نشوم به غير تو،ياد گرفته ام ... كه ديگر دل به كسي نبندم!
و مهم تر از همه ياد گرفتم كه با يادت زنده باشم و زندگي كنم،اما هنوز يك چيز هست...كه ياد نگرفته ام،كه چگونه ...! براي هميشه خاطراتت را از صفحه دلم پاك كنم
و نمي خواهم كه هيچ وقت ياد بگيرم،تو نگرانم نشو!"فراموش كردنت" را هيچ وقت ياد نخواهم گرفت...!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: