مطلب ارسالی از اصغرآقا
lovely
عاشقانه
درباره وبلاگ


ای عشق مددکن تابه سامان برسیم چون مزرعه ای تشنه به باران برسیم یامن برسم به یاریا یار به من یاهردوبمیریم وبه پایان برسیم

پيوندها
چکامه کوچ
عشق من و تو!
پاتوق دختر پسرای جوون
کلبه عاشقان
جامعه مجازی پارسیان کلوب
عاشقشم
مرجع رمز و ترینر بازی ها
سلام به بهترين كسم بهم تصاويرميل كن متشكرم
مزاحم کوچولو
مجیدسوزان
شازده کوچولو
تنها
شیک وناز
کلبه عشق
گنجشکهای باران خورده لانه خود را از یاد برده اند
به رنگ زندگی
عشق مرده
I LOVE BOY
غمگین میگیریم شادپس میدیم
عهدشبانه من وتو
گيتاريست
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان lovely و آدرس lovely.a.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









انجمن های گفتگوی پارسیان کلوب - انجمن های گفتگوی پارسیان کلوب
نويسندگان
آسیه

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
شنبه 21 خرداد 1390برچسب:, :: 12:34 :: نويسنده : آسیه

عكس تصویر تصاویر پیچك ، بهاربيست Www.bahar22.com 

 
چگونه بگذرم ازعشق،ازدلبستگی

  هایم؟چگونه میروی بااینکه میدانی چه تنهایم؟خداحافظ،توای بانوی شبهای غزل


  خوانی خداحافظ،به پایان آمداین دیدارپنهانی

/خداحافظ،بدون توگمان کردی که میمانم

/خداحافظ،بدون من یقین دارم که می
  مانی
                                                             

خداحافظ گل لادن.تموم عاشقا

  باختن


 ببين هم گريه هام از عشق چه زندوني برام ساختن،خداحافظ گل پونه گل تنهاي بي خونه

  لالايي ها ديگه خوابي به چشمونم نمي



  شونه،يكي باچشماي نازش دل كوچيكمو لرزوند



  يكي بادست



  ناپاكش گلاي باغچمو سوزوند،تو اين شب هاي تو در تو . خداحافظ گل شب بوهنوز



  آوار تنهايي داره مي باره از هرسو،خداحافظ گل مريم .گل مظلوم پر دردم


  نشد با


  اين تن زخمي به آغوش تو برگردم،نشد تا بغض چشماتو به خواب قصه بسپارم



  از اين


  فصل سكوت و شب غم بارونو بردارم،نمي دوني چه دلتنگم از اين خواب زمستوني

  تو

  كه بيدار بيداري بگو از شب چي مي دوني،تو اين روياي سر


  دم گم .خداحافظ گل گندم


  تو هم بازيچه اي بودي  تو دست سرد اين مردم،خداحافظ

  گل پونه . كه باروني نمي توني طلسم بغضو برداره .از اين پاييز ديوونه،خداحافظ خداحافظ همين حالا، همين حالا که من تنهام

   خداحافظ


  به شرطی که بفهمی تر شده چشمام،خداحافظ کمی غمگين، به ياد اون همه ترديدبه


اس ياد آسمونی که منو از چشم تو ميديد،اگه گفتم خداحافظ نه اينکه رفتنت ساده

  
  نه اينکه ميشه باور کرد دوباره آخر جاده اس،خداحافظ واسه اينکه نبندی دل

  به رؤياهابدونی بی تو و با تو،همينه رسم اين دنيا،خداحافظ خداحافظ


  حالا  همين





نظرات شما عزیزان:

سنگ صبور...
ساعت16:53---28 خرداد 1390
سلام دلم برات تنگ شدههههههههههههههههههه=( (

General
ساعت18:00---26 خرداد 1390
salam adressi k mano link kardid loxblog ro ba mahtarin avaz konid mer30 b web jadidam ham sar bezanid

سنگ صبور...
ساعت10:17---26 خرداد 1390
قربونتتتتتتتتتتتتتتت شادی گلم
شبی نفسم روزمردوپدروولادت علی مبارک


شادی
ساعت21:17---25 خرداد 1390
سلام سلام وبلاگت خیلی قشنگشده شبنم
خانم اجازه جونم .......
میخوام به صبور،یه چیزی بگم :
صبورم خیلی بیادتم .....


سنگ صبور...
ساعت12:23---23 خرداد 1390
سلام

سنگ صبور...
ساعت20:24---21 خرداد 1390
سلام شبنم مممممممن خوبی؟؟؟چقده خوشگل شده اینجا

کامبیز
ساعت15:02---21 خرداد 1390

معرفی یک سایت جدید جدید جدید کسب درآمد عالی ایرانی

فرصت را از دست ندهید. iranadvertisers به جرات بهترین و مطمئن ترین سیستم کسب درآمد در ایران می باشد. فوق العاده است. تا دیر نشده و تعداد کاربرانش هم کم و هم خودت و زیر مجموعه هات رایگان است عضو شو البته تا ۳۱ خرداد

توجه: چنانچه تا پایان خردادماه از طریق لینک من ثبت نام نمایید به صورت کاملا رایگان تایید خواهید شد و نیز می توانید زیرمجموعه های خود را نیز به صورت کاملا رایگان ثبت نام و تایید نمایید چون درآمد بسیار خوبی دارد .

عجله کنید اصلاً ضرر نمی کنید .

لطف کن بعد از عضویت یک ایمیل یا پیام بده

باسپاس از شما
جهت ثبت نام حتماً باید از لینک سایتم وارد شوید.
http://www.kaminod32.com

سلام: سایتت باحاله اگر دوست داشتی به این وب هم سر بزن مدیریتش با خودمه اگر خواستی می تونیم با هم همکاری کنیم
www.khanooma.ir


payam
ساعت12:14---21 خرداد 1390
سلام دوست عزيز وبلاگ زيبايي در صورت تمايل به تبادل لينک من را با عنوان مشخصات فنی خودروهای 2011و2012لينک کنيد تا من هم شما را با عنواني که مايليد لينک کنم.
وبلاگ من:http://lovecars.loxblog.com/


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: