زندگی
lovely
عاشقانه
درباره وبلاگ


ای عشق مددکن تابه سامان برسیم چون مزرعه ای تشنه به باران برسیم یامن برسم به یاریا یار به من یاهردوبمیریم وبه پایان برسیم

پيوندها
چکامه کوچ
عشق من و تو!
پاتوق دختر پسرای جوون
کلبه عاشقان
جامعه مجازی پارسیان کلوب
عاشقشم
مرجع رمز و ترینر بازی ها
سلام به بهترين كسم بهم تصاويرميل كن متشكرم
مزاحم کوچولو
مجیدسوزان
شازده کوچولو
تنها
شیک وناز
کلبه عشق
گنجشکهای باران خورده لانه خود را از یاد برده اند
به رنگ زندگی
عشق مرده
I LOVE BOY
غمگین میگیریم شادپس میدیم
عهدشبانه من وتو
گيتاريست
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان lovely و آدرس lovely.a.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









انجمن های گفتگوی پارسیان کلوب - انجمن های گفتگوی پارسیان کلوب
نويسندگان
آسیه

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
چهار شنبه 8 تير 1390برچسب:تا هستي ,,, بايد بود , :: 7:16 :: نويسنده : آسیه

عكس تصویر تصاویر پیچك ، بهاربيست Www.bahar22.com

زندگي به من آموخت ...  چگونه اشک بر يزم  ... 

اما اشک به من نياموخت ...  چگونه زندگي کنم ...

زندگي به من آموخت ...  درد و رنج چيست  ... 

ولي به من نياموخت ... چگونه تحملش کنم ...

زندگي به من آموخت ... بي صدا گر يستن را ...

پس تا  هست ... زندگي بايد کرد ...

تا عشق هست  ...  عاشقي بايد کرد

تا دوستي هست  ...  دوست بايد داشت

تا دل هست  ...  بايد دل  باخت

تا اشک هست  ...  بايد ر يخت

تا لب هست  ...  بوسه بايد زد

تا بوسه هست  ...  بايد زد

تا معشوق هست  ...  عاشق بايد بود

تا شب هست  ...  بيدار بايد بود 

تا هستي  ...  بايد بود 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

اصغر
ساعت12:30---25 تير 1390
سلام شبي خانم اميدوارم كه حالت خوب باشه اگه دوست داشتي اين مطلبو توي وبلاگت بزار



به نام آنكه دل راآفريدتامحبت رادرآن جادهد



توان خواندن آوازندارم ؛ پرپروازم نيزشكسته است ؛ درخت خشكي هستم بي سايبان وبي ثمركه هرچيزبي فايده اي ازآن ميرويد.

نه ميتوان نيازم رابه توبگويم ونه زبان بيان دردغريبي رادارم ؛ اما آياتورنجهاي بي پايان مراازنگاهم خواهي خواند؟

راستي آياباغ مهربانيت مي شكفد تابه قفس من بيايي ويك شاخه گل دوستي هديه كني ؟آن وقت من باهمين بال وپرشكسته ام پروازخواهم كرد.

اگربه خانه غربت من بيايي وباچشمان مهربانت دردهاي دلتنگي چشمانم رابخواني ازشوق جامه غم رابرتن پاره خواهم كرد.

اگرپيش من بيايي چندي بازوي پرتوانت راعصاي راه من كني ازاين همه رنج آزادخواهم شد وتاخانه شوق وشادي پروازخواهم كرد.

راستي آيا به خانه غربت من مي آيي ؟


پاسخ:چشم گذاشتم ممنون از متنای قشنگتون


سنگ صبور...
ساعت13:57---17 تير 1390
سلامپاسخ:عزیزمی مهسا میگم برام دعا کن این هفته انگار داره برام ازآسمون وزمین میباره غم وبلا وای مهسا خیلی غصه دارم

سنگ صبور...
ساعت17:06---15 تير 1390
سلام گلم خوبی؟؟؟؟؟؟من شایددیگه نتونم بیام نت شارزنتمون تموم میشه بابام گفته دیگه نمیدماگه بدی خوبی دیدی حلال کن خیلی دوست دارم مواظب خودت باش

سنگ صبور...
ساعت20:36---14 تير 1390
خانوم گلم خبری نییییییییییییییس خوشبختیهپاسخ:منم دوست دارم عزیزدلم خیلی خیلی مواظب خودت باش خیلی دلم برات تنگ میشه میسپارمت به خدا فقط اگه تونستی گاهی یادم کن تاخیلی دلتنگت نشم

سنگ صبور...
ساعت21:49---11 تير 1390


سنگ صبور...
ساعت11:41---10 تير 1390
خاطرم نیست تو از بارانی ...

یا که از تنگ بلور ...

هرچه هستی گذرا ، نیست ،

هوایت ، بویت ،

تو اگر یاد کنی یا نکنی :

من به یادت هستم ...پاسخ:فدای توعزیز دلم من خیلی دل تنگتم مهساجونم خوبی چه خبرا


سارا
ساعت5:56---10 تير 1390
این هفته، هفته ی "بهترین دوسته".
بهترین دوست تو کیه؟
این مطلب رو واسه ی همه ی دوستای خوبت بفرست
حتی واسه من.
...البته اگه 1ی از دوستای خوبت حساب میشم.
...ببین چند تا پس میگیری.
اگه بیش از 7 تاگرفتی پس واقعا محبوبی!
دوستت دارم دوستم


شبينازم دوستت دارم
قالبت خيلي نازه
من ميرم واسه كنكوووور
رراستي من لينكت كردم . تو هم منو با اسم زندگي لينك كن
بوووووس
باي


سنگ صبور...
ساعت10:28---9 تير 1390
سلام عیدت مبارک خانومییییی

سنگ صبور...
ساعت11:06---8 تير 1390
توبه من آموختی چگونه دوست بدارم ولی به من یادندادی چگونه فراموش کنم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: