مطلب ارسالی از اصغرآقا
lovely
عاشقانه
درباره وبلاگ


ای عشق مددکن تابه سامان برسیم چون مزرعه ای تشنه به باران برسیم یامن برسم به یاریا یار به من یاهردوبمیریم وبه پایان برسیم

پيوندها
چکامه کوچ
عشق من و تو!
پاتوق دختر پسرای جوون
کلبه عاشقان
جامعه مجازی پارسیان کلوب
عاشقشم
مرجع رمز و ترینر بازی ها
سلام به بهترين كسم بهم تصاويرميل كن متشكرم
مزاحم کوچولو
مجیدسوزان
شازده کوچولو
تنها
شیک وناز
کلبه عشق
گنجشکهای باران خورده لانه خود را از یاد برده اند
به رنگ زندگی
عشق مرده
I LOVE BOY
غمگین میگیریم شادپس میدیم
عهدشبانه من وتو
گيتاريست
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان lovely و آدرس lovely.a.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









انجمن های گفتگوی پارسیان کلوب - انجمن های گفتگوی پارسیان کلوب
نويسندگان
آسیه

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
چهار شنبه 2 شهريور 1390برچسب:, :: 15:43 :: نويسنده : آسیه

به نام آنكه دل راآفريدتامحبت رادرآن جادهد



توان خواندن آوازندارم ؛ پرپروازم نيزشكسته است ؛ درخت خشكي هستم بي سايبان وبي ثمركه هرچيزبي فايده اي ازآن ميرويد.

نه ميتوان نيازم رابه توبگويم ونه زبان بيان دردغريبي رادارم ؛ اما آياتورنجهاي بي پايان مراازنگاهم خواهي خواند؟

راستي آياباغ مهربانيت مي شكفد تابه قفس من بيايي ويك شاخه گل دوستي هديه كني ؟آن وقت من باهمين بال وپرشكسته ام پروازخواهم كرد.

اگربه خانه غربت من بيايي وباچشمان مهربانت دردهاي دلتنگي چشمانم رابخواني ازشوق جامه غم رابرتن پاره خواهم كرد.

اگرپيش من بيايي چندي بازوي پرتوانت راعصاي راه من كني ازاين همه رنج آزادخواهم شد وتاخانه شوق وشادي پروازخواهم كرد.

راستي آيا به خانه غربت من مي آيي ؟



نظرات شما عزیزان:

سنگ صبور.....
ساعت10:28---21 شهريور 1390
سلام من اصلاخوب نیستم توروقسمت میدم به عزیزترینت دعام کن فقط دعام کن همینپاسخ:مهسا چی شده مگه گل نازم نگرانت شدم امروز من خیلی دلم گرفته همش میخوام گریه کنم آهنگ دلم تنهاست چاووشی روهم گوش میدم واقعا داغونم کامنت توروهم دیدم دیگه واقعا اشکم ریخت حتمایه خبرازخودت بهم بده اجی نگرانتم امیدوارم مشکلت خیلی زود زود حل بشه

سنگ صبور.....
ساعت11:54---19 شهريور 1390
سلام گلم خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟پاسخ:وای سلام سلام عزیزدل خودم خوبی اجی انقددلم تنگ شده واست

اسماعیل
ساعت8:37---10 شهريور 1390
سلام وب قشنگي داري

به وب منم حتما سر بزن . مطمئنم ضرر نميکني منتظرما گلم ...



منتظرم بياي

مر30

بوووووووووووووووووووووس





¸,’ ¸,. . ¸ `-,”~-~’,¸,.¹-~-._¸,.سلام

. . . . ) . ‘”¨ . .):. .`-,;:.`,’;;‘¸,.¹¯¸¸,.-

. . .,-’ , , , , ,-‘;:......`-¸;:.`,’--~’`,¯-.,¸_,

. . (. ,•¸,-~’¨|;;;::.. .. . “-,;:/,`,-~-~¬¯. . . . . . .¸,..,¸ . . . . .¸,.-~--.¸_

. . . ¨`” . . . .|;;;:::.. . .. . ¯¯`*¬~---~~¬¬”``~-,;:;;`”~--~”:;;::,-“’’``� �¨`

. . . . . . . . . \;;;::… . … , زودي بيا که آپـــــم .... ¨`-,;;:;;::;;::;:;:`¬~-.¸

'``````````````/;;;:;::… ,, ..:;, :… ,, .. :;,:;,. . ., ¸ . . . .`,;;:;:::;:;:;;-~”`¨

, . . . . . . . .|;;::;:... .:; .:;;¸ . . ,, ..:;,, .. :. . ..:’ .. . . |;;::;;:;:;;”-~¬~-.,¸.-~’

. . . . . . . . . \;;::.. . `` .:;;;, . . . ,, ..:;, :… ,, .. :. . . . ,’`”~-,;;:;:;;.¸.,~--“`¨

. . . . . .¸.-~¬”`,-‘;:. . ..:;;::... .. .. . .. ... ..:;;. . . . .,’ . . . .`”*”`¯

. . . . . l’:,~-¬`;;:¸.-~¬”```”¬~--~¬, ..:;;¸-‘¨¯`\;:.. ./

. … . . |`|/`”,-‘¯ . . . . . . . . . . . . .`,.::;;\ . . . `,;:.\

. . . . . .l,/`/,.¸ . .با اين اسب بيا . . . . ).::;;\ . . . .`¸;:`,

. . . . . ./ (-.¸ ) . که زودتر برسي ..-“.:,-“’ . . . . . \;:./
پاسخ:سر زدم کامنتم گذاشتم براتون ممنون از حضورتون


مرضیه
ساعت17:03---7 شهريور 1390
آسیه جونم وبت خیلللللللللللللللی قشنگه...
پاسخ:ممنون مرضیه جون


سنگ صبور...
ساعت18:40---3 شهريور 1390
سلام شبی خوبی؟بخدادعات میکنم جوابموچرانمیدی؟؟؟پاسخ:سلام به عزیزدل خودم خوبی مهسا وای که چقد دلت تنگتم گل نازم وای مهسا دلم برااون روزای دورهم بودنمون یه ذره شده کاش باز میشد خیلی مهربونی فدای تموم مهربونیات

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: