دست گذاشتم رو یکی...مطلب ارسالی ازنفس
lovely
عاشقانه
درباره وبلاگ


ای عشق مددکن تابه سامان برسیم چون مزرعه ای تشنه به باران برسیم یامن برسم به یاریا یار به من یاهردوبمیریم وبه پایان برسیم

پيوندها
چکامه کوچ
عشق من و تو!
پاتوق دختر پسرای جوون
کلبه عاشقان
جامعه مجازی پارسیان کلوب
عاشقشم
مرجع رمز و ترینر بازی ها
سلام به بهترين كسم بهم تصاويرميل كن متشكرم
مزاحم کوچولو
مجیدسوزان
شازده کوچولو
تنها
شیک وناز
کلبه عشق
گنجشکهای باران خورده لانه خود را از یاد برده اند
به رنگ زندگی
عشق مرده
I LOVE BOY
غمگین میگیریم شادپس میدیم
عهدشبانه من وتو
گيتاريست
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان lovely و آدرس lovely.a.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









انجمن های گفتگوی پارسیان کلوب - انجمن های گفتگوی پارسیان کلوب
نويسندگان
آسیه

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
پنج شنبه 10 بهمن 1389برچسب:, :: 19:37 :: نويسنده :

 

دست گذاشتم رو یکی که یک قشون خاطر خواشن

همشون   هنر   دارن   یا    شاعرن    یا     نقاشن

 

یا  که  پشت  پنجرش  با  گریه  گیتار  میزنن

یا که مجنون میشن و تو کوچه ها جار میزنن

 

دست گذاشتم رو کسی که عاشقم نمیدونست

سر    بودم    از    خیلیا   و   لایقم   نمیدونست

 

دست گذاشتم رو کسی که مجنونا دیوونشن

همه ی   شاهزاده ها   دربون   دور   خونشن

 

دست گذاشتم رو کسی که رنگ چشماش روشنه

شمشاد  همسایمون   پیش   قدش   یه   سوزنه

 

دست گذاشتم رو کسی که طعم چشماش عسله

کمترین  شعری  که  تو   میشنوی   از   اون   غزله

 

دست گذاشتم رو کسی که ماه ازش طلب داره

خورشید  از  شعله ی چشمای اونه که تب داره

 

دست گذاشتم رو یکی که همه دور و برشن

مردشن   دیوونشن   مجنونشن   پر پر شن

 

دست گذاشتم رو یکی که عاشقاش زیادین

همه  جورشو  داره  هم  عجیبن  هم عادین

 

دست گذاشتم رو یکی که نه سفیده نه سیاه

ظاهرش    گندمیه    به   چشمم   اما   کیمیا

 

دست گذاشتم رو یکی که داشتنش خوابه هنوز

کمترین  شاگرد  چشماش   خود  مهتابه   هنوز

 

دست گذاشتم رو یکی که عادتش نساختنه

سرنوشت هر کسی که میخواد اونو باختنه

 

دست گذاشتم رو یکی که اون منو دوست نداره

من  تو  پاییزم  و  اون  اهل    یه   جا   تو   بهاره

 

دست گذاشتم رو یکی که شعرمو گوش میکنه

آخرین   بیت   و   میخونه   و   فراموش   میکنه

 

دست گذاشتم رو یکی که کهکشون قایقشه

انقدر  دوسش  دارن هر کی خوبه عاشقشه

 

دست گذاشتم رو یکی که خندشم نفس داره

تو  تمام  نقشه های  خوب   دنیا   دس   داره

 

دست گذاشتم رو یکی که دست گذاشته رو همه

ولی  هر  کسی  که  تو  نشون  بدی  میگه  کمه

 

دست گذاشتم رو یکی ما رو چه به فرشته ها

برو  شاعر  تو  بمونو  عشقو دست نوشته ها

 

دست گذاشتی رو کسی که از تو خندش میگیره

اینا  رو  دلم  میگه    میگه   و   بعدش    میمیره

 

دست گذاشتن رو کسی آسونه اما ساده نیست

توی  اینجو ر بازیا  خب   همیشه   اراده   نیست

 

مینویسم که دیگه رو هیچکی دست نمیذارم

ولی  نه  دروغه  من  هنوز اونو دوستش دارم

 

دست گذاشتم حالا رو قلبمو چشامو سرم

تا  مث   تو   قصه ها   از   یادم   اونو   ببرم

 

ولی دست عاقلتره مونده روی همین یکی

چرا  من  بذارمش  رو  سر و چشمام  الکی

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

setare shab
ساعت10:01---21 بهمن 1389
سلام شبی جون.وبلاگت عالی بود گلم.مرسی.دست نفس خانمی گل هم درد نکنه بابت مطلب قشنگش.سلام منو بهش برسون بگو چراچندروزه نیستش؟!!!دوستون دارم
پاسخ:مرسی عزیزم حتما بهش میگم ستاره خانوم


ضياقاسمي
ساعت9:14---19 بهمن 1389
سلام


خوبي آسيه جان خيلي خودتو درگير عشق كردي ، اميدوارم عشقت خدايي باشه ولي به نظر من خيلي تو بهرش نرو


توآ

پاسخ : توآ .ممنونم که بهم سرزدی سعی میکنم


عاشق
ساعت0:15---17 بهمن 1389
اگرتنهاترین تنها شوم بازهم خداهست

سلام دوست عزیز خوشحال میشم قدم روی چشمای من بذاری و به کلبه عاشقانه من سر بزنیپاسخ:حتما


فرنوش
ساعت18:13---13 بهمن 1389
خیلی وبت جالب تر شده شبی جون بهت تبریک میگم گلم.
پاسخ:مرسی عزیزم


شکلات تلخ
ساعت18:05---12 بهمن 1389

سلام ...

کیف کردم، چقدر شعر و جملات زیبای عاشقونه

پاسخ:مرسی .خدایا عاشقان را با غم عشق آشنا کن به غم های دگرغیراز غم عشقت رها کن



hamid
ساعت14:03---12 بهمن 1389
salam kheyli ghashang bood aghean lezat bordam age toonesti baham tamas begir karet daram09358779349

بهنام
ساعت10:28---12 بهمن 1389
سلام

خواستم 2تا تشکر داشته باشم ...اول از شبی جون که وبلاگ به این قشنگیو مدیریت میکنه..وبعد نفس عزیز که مطلبش خیلی خیلی زیبا بود

واقعا ممنون
پاسخ:مرسی بهنام جون لطف داری .خیلی ماهی


عسل
ساعت10:17---12 بهمن 1389
سلام خیلی باحال و قشنگ بود ممنون . راستی منم اپو دوست خوبم.
پاسخ:حتما سر میزنم


شبنم
ساعت21:08---10 بهمن 1389
نفسم مرسی لطف کردی خیلی ناز بود گلم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: