lovely
عاشقانه
درباره وبلاگ


ای عشق مددکن تابه سامان برسیم چون مزرعه ای تشنه به باران برسیم یامن برسم به یاریا یار به من یاهردوبمیریم وبه پایان برسیم

پيوندها
چکامه کوچ
عشق من و تو!
پاتوق دختر پسرای جوون
کلبه عاشقان
جامعه مجازی پارسیان کلوب
عاشقشم
مرجع رمز و ترینر بازی ها
سلام به بهترين كسم بهم تصاويرميل كن متشكرم
مزاحم کوچولو
مجیدسوزان
شازده کوچولو
تنها
شیک وناز
کلبه عشق
گنجشکهای باران خورده لانه خود را از یاد برده اند
به رنگ زندگی
عشق مرده
I LOVE BOY
غمگین میگیریم شادپس میدیم
عهدشبانه من وتو
گيتاريست
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان lovely و آدرس lovely.a.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









انجمن های گفتگوی پارسیان کلوب - انجمن های گفتگوی پارسیان کلوب
نويسندگان
آسیه

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
7 آبان 1389برچسب:, :: 20:20 :: نويسنده : آسیه

میرسد روزی که بی من روزها را سر کنی

میرسد روزی که مرگ عشق را باور کنی

میرسد روزی که تنها در کنار عکس من

شعرهای کهنه ام را مو به مو از بر کنی

......................

وقت لالایی گفتنه تو خوب بخوابی عشق من

عشقو به پاهات میریزم شبت به خیر عزیزم
من میرم از کنار تو اما تو خوب بخواب آروم
ای گل سرخ پاییزم شبت به خیر عزیزم
من برگ کرم خورده‌ام و تو غنچه‌ی سرخی هنوز
حیفه حروم من بشی حیفه به پای من نسوز
اینجوری راحت‌تری و منم فقط اشک میریزم
خوب بخوابی عروسکم شبت به خیر عزیزم

برای آخرین دفعه بخواب بهونه‌ای نگیر
این آخرین بوسه رو یادگاری از من بپذیر
بوسه به پاهات میریزم شبت به خیر عزیزم

میرم تا راحتت کنم تا غم هم آغوشت نشه
به گریه‌هام نگاه نکن عشقم فراموشت نشه
عشقو به پاهات میریزم شبت به خیر عزیزم
شبت به خیر عزیزم

 

 باید می گذشتم پیش از آنکه عادت نگذارد فراموشت کنم عادت به بودنت،دیدنت،شنیدنت،...

و مهم تر از همه عادت به دوست داشتنت باید می گذشتم یادم هست که می گفتند

"زمان زود می گذرد" یادم هست که می گفتند "از دل برود هر آنکه از دیده رود

" اما اینجا زمان متوقف شده است ،گویی پنهان است شاید ساعتها خوابیده اند

و من می دانم دلم برایت تنگ شده است دل من تنگ شده است ...

برای آن روزها،روزهایی که هیچگاه باز نمی گردند



نظرات شما عزیزان:

setare shab
ساعت10:17---21 بهمن 1389
آسیه جونم تبریک بابت وبلاگ قشنگت.عالیه.من هرچی میخونم سیر نمیشم.بازم ممنون.میام بهت سربزنم.دوست دارم

لوگان
ساعت1:58---7 بهمن 1389
سلام

وبلاگ فوق العاده قشنگی داری

معلومه که روش کار کردی و زحمت کشیدی و بدون تردید در این کارت موفق بودی

من وبلاگتون رو در لینک دوستان قرار دادم خوشحال میشم شما هم این کار رو انجام بدین


پاسخ:مرسی.


سنگ صبور.....
ساعت9:52---3 بهمن 1389
سلاااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااام خیلی خوشحالم که حداقل اینجاباهات درارتباطم

آزاده
ساعت21:00---29 دی 1389
سلام دوست عزيز براي اولين بار اومدم به وبلاگت.خوشم اومد به خصوص از عكسهاي زيبات.خوشحالم ميكني اگر به وبلاگ من و همسرم هم سري بزني.موفق و پيروز باشي دوستم.

فردین
ساعت16:38---10 دی 1389
سلام خیلی خوبه افرین بر تو ای شبنم

سروش خان 
ساعت18:40---7 دی 1389
سلام شبنم خانوم

من سروشم

تو پرشین

سایت خوبی داری

موفق باشی.

آبجی یه زمان من.


ayeh
ساعت12:25---1 دی 1389
شبنم جون سایت قشنگی داری شعرات خیلی قشنگن بعضی از شعرات منو یاد فروغ فرخ زاد میندازه البته حفظ نیستم شعراشو فقط خوندم
رنگ بندیه قشنگیه


sara
ساعت14:23---1 آذر 1389
@};
«موفقيت» بدست‌آوردن چيزی

است که دوست داری و

«خوشبختی» دوست داشتن

چيزی است که بدست‌آورده‌ای.



roozbeh
ساعت19:48---9 آبان 1389
مرسي جالب بود. بازم بهت سر ميزنم.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: