عاشق
lovely
عاشقانه
درباره وبلاگ


ای عشق مددکن تابه سامان برسیم چون مزرعه ای تشنه به باران برسیم یامن برسم به یاریا یار به من یاهردوبمیریم وبه پایان برسیم

پيوندها
چکامه کوچ
عشق من و تو!
پاتوق دختر پسرای جوون
کلبه عاشقان
جامعه مجازی پارسیان کلوب
عاشقشم
مرجع رمز و ترینر بازی ها
سلام به بهترين كسم بهم تصاويرميل كن متشكرم
مزاحم کوچولو
مجیدسوزان
شازده کوچولو
تنها
شیک وناز
کلبه عشق
گنجشکهای باران خورده لانه خود را از یاد برده اند
به رنگ زندگی
عشق مرده
I LOVE BOY
غمگین میگیریم شادپس میدیم
عهدشبانه من وتو
گيتاريست
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان lovely و آدرس lovely.a.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









انجمن های گفتگوی پارسیان کلوب - انجمن های گفتگوی پارسیان کلوب
نويسندگان
آسیه

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
7 آبان 1389برچسب:, :: 21:23 :: نويسنده : آسیه


چقدر سخته که تو چشمای کسی که تموم عشقت رو ازت دزدید

وبجاش یه زخم همیشگی رو قلبت هدیه داد زول بزنی و به جای

 اینکه لبریز کینه و نفرت شی!حس کنی که هنوز هم دوستش داری

 

چقدر سخته که دلت بخواد سرتو باز به دیواری تکیه بدی که یه بار زیر

اوار غرورش همه وجودت لح شده

 

چقدر سخته که تو خیالت ساعت ها باهاش حرف بزنی اما وقتی دیدیش

 هیچی به جز سلام نتونی بگی

 

چقدر سخته که وقتی پشتت بهشه دونه های اشک گونه هاتو خیس کنه

 اما مجبور باشی بخندی تا نفهمه که هنوز هم دوستش داری

 

 

چقدر سخته

 

 

که گل ارزوهاتو تو باغ دیگری ببینی و هزار بار تو خودت بشکنی

و اون وقت اروم زیر لب بگی گل من باغچه نو مبارک


 

 

خاحافظ

این دیگه بار آخره دارم باهات حرف میزنم / خداحافظ نا مهربون میخوام ازت دل بکنم

سخته ولی من میتونم سخته ولی من میتونم / این جمله رو اینقد میگم تا که فراموشت کنم


همیشه از همان ابتدای آشناییمان در هراس چنین روزی بودم و کابوس خداحافظی

را میدیدم اکنون شد آنچه نباید میشد

خداحافظ دلیل بودنم خداحافظ . . .


فکر میکردم آنقدر از نگاهم بیزار شده ای که دور دور رفته ای…

اما دور شده بودی تا پا به پا شدنت را نبینم…و اشکهای

خداحافظی را !!


تو که میدانستی با چه اشتیاقی…خودم را قسمت میکنم

پس چرا …زودتر از تکه تکه شدنم…جوابم نکردی…برای

خداحافظی …خیلی دیر بود…خیلی دیر !!


شبیه برگ پاییزی ، پس از تو قسمت بادم / خداحافظ ، ولی هرگز نخواهی رفت از یادم

خداحافظ ، و این یعنی در اندوه تو می میرم / در این تنهایی مطلق ، که می بندد به زنجیرم


و بی تو لحظه ای حتی دلم طاقت نمی آرد / و برف نا امیدی بر سرم یکریز می بارد

چگونه بگذرم از عشق ، از دلبستگی هایم ؟ / چگونه می روی با اینکه می دانی چه تنهایم ؟


خداحافظ ، تو ای همپای شب های غزل خوانی / خداحافظ ، به پایان آمد این دیدار پنهانی

خداحافظ ، بدون تو گمان کردی که می مانم / خداحافظ ، بدون من یقین دارم که می مانی !


حالا که رفتنی شده ای طبق گفته ات / باشد، قبول…لااقل این نکته را بدان:

آهن قراضه ای که چنان گرم گرم گرم

در سینه می تپید،

دلم بود…

نا مهربان.. خداحافظ

روزی صد بار با هم خداحافظی کردیم اما افسوس معنای

خداحافظی را زمانی فهمیدم که تو را به خدا سپردم . . .


خداحافظ ای قصه ی عاشقانه خداحافظ ای آبی روشن دل

خداحافظ ای عطر شعر شبانه خداحافظ ای همنشین همیشه

خداحافظ ای داغ بر دل نشسته تو تنها نمی مانی ای مانده بی من

تو را می سپارم به دل های خسته

پرستو ها چرا پرواز کردید / جدایی را شما آغاز کردید

خوشا آنانکه دلداری ندارند / به عشقو عاشقی کاری ندارند

خداحافظ برای تو رهایی / برای من فقط درد جدایی

خداحافظ برای تو چه آسان / ولی قلبم ز واژه اش چه سوزان


خداحافظ

خداحافظ طلوعم / خداحافظ غروبم

خدا حافظ تو ای تنها امیدم / خداحافظ تو ای تنها امیدم . . .


 

 

شیشه ی دل را شکستن احتیاجش سنگ نیست
این دل ما با نگاهی سرد، پرپر می شود

 ---------------------------------------------------------------------------

کاش یارب آشناییها نبود
یا به دنبالش جدایی ها نبود
یا که او با من نمی شد آشنا
یا که او از من نمی کردی جدا

---------------------------------------------------------------------------- 

سراغ از من نمی گیری، چه شد افتادم از چشمت؟ منم فانوس لبخندت، غرورت، گریه ات، خشمت، اسیرم، خسته ام، سیرم، مرا دریاب می میرم...

 ---------------------------------------------------------------------------

دل تو وقتی می گیره
دل من می خواد بمیره
حاضرم دلم فدات شه
تا که قلب تو نگیره

 ---------------------------------------------------------------------------

نمی گم دلم اسیره
نمی گم پیش تو گیره
من می گم اگه نباشی
دلم از غصه می میره

 -----------------------------------------------------------------------------

کو طبیبی تا شکافد قلب خونین مرا
تا ببیند من نمردم، عشق توکشته مرا

 ---------------------------------------------------------------------------

گر همین است خطایم که تو را دارم دوست
بعد از این بیشتر از پیش خطا خواهم کرد

---------------------------------------------------------------------------- 

وقتی حضور سبز تو کمرنگ می شود
دست خودم که نیست، دلم تنگ می شود

در کویر سرد عشق، این سخن از من بگیر
مرگ تو مرگ من است، پس تمنا می کنم هرگز نمیر

-----------------------------------------------------------------------------

سبد سبد شقایق / دلت پراز حقایق
خدا کند بخندد / دلت همه دقایق

----------------------------------------------------------------------------
عشق یعنی زندگی با یاد تو
با کلام دلنشین نام تو

 ---------------------------------------------------------------------------

گر نشان زندگی جنبندگی است
خار در صحرا نشان زندگیست
جلبک و پروانه هر دو زنده اند
فرق ها از زندگی تا زندگیست

 ----------------------------------------------------------------------------

سلام گوگوری مگوری! سلام نون تنوری! سلام کتری و قوری! سلام پری وحوری! سلام پیرهن توری! تو که سنگ صبوری، کریستال وبلوری، فدات بشم چه جوری؟

 -----------------------------------------------------------------------------

بادکنک دلتنگی هام پر شده از هوای تو
اگه نیای، می ترکه، خونش می افته پای تو

------------------------------------------------------------------------------ 

صدای شکستن فلبم را نشنیدی چون غرورت بیداد میکرد

اشک هایم را ندیدی ، چون محو تماشای باران بودی

ولی امیدوارم آنقدر در آینه مجذوب نشده باشی که حداقل

زشتی دیو خود خواهیت را ببینی

باشد که با دیگران چنان نکنی که با من کردی . . .

 

 



نظرات شما عزیزان:

setare shab
ساعت12:09---21 بهمن 1389
سلام دوست عزیزم.خوبی؟
من دوباره اومدم به وبلاگت سربزنم آخه تو دلم جاکرده!!!مطالب زیبا واحساسی.دست گلت درد نکنه.اگه زحمتی نیست شبی جون ازمطالب قشنگت برا منم بفرست تا استفاده کنم!!!دوست دارم


setare shab
ساعت12:08---21 بهمن 1389
سلام دوست عزیزم.خوبی؟

من دوباره اومدم به وبلاگت سربزنم آخه تو دلم جاکرده!!!مطالب زیبا واحساسی.دست گلت درد نکنه.اگه زحمتی نیست شبی جون ازمطالب قشنگت برا منم بفرست تا استفاده کنم!!!دوست دارم
پاسخ:الهی قربون ستاره جونم بشم حتما واست میل میکنم متن های زیبا امیدوارم خوشت بیاد


setare shab
ساعت12:08---21 بهمن 1389
سلام دوست عزیزم.خوبی؟
من دوباره اومدم به وبلاگت سربزنم آخه تو دلم جاکرده!!!مطالب زیبا واحساسی.دست گلت درد نکنه.اگه زحمتی نیست شبی جون ازمطالب قشنگت برا منم بفرست تا استفاده کنم!!!دوست دارم


یک عاشق
ساعت16:05---8 آبان 1389
راستی خیلی سخته

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: