lovely
عاشقانه
درباره وبلاگ


ای عشق مددکن تابه سامان برسیم چون مزرعه ای تشنه به باران برسیم یامن برسم به یاریا یار به من یاهردوبمیریم وبه پایان برسیم

پيوندها
چکامه کوچ
عشق من و تو!
پاتوق دختر پسرای جوون
کلبه عاشقان
جامعه مجازی پارسیان کلوب
عاشقشم
مرجع رمز و ترینر بازی ها
سلام به بهترين كسم بهم تصاويرميل كن متشكرم
مزاحم کوچولو
مجیدسوزان
شازده کوچولو
تنها
شیک وناز
کلبه عشق
گنجشکهای باران خورده لانه خود را از یاد برده اند
به رنگ زندگی
عشق مرده
I LOVE BOY
غمگین میگیریم شادپس میدیم
عهدشبانه من وتو
گيتاريست
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان lovely و آدرس lovely.a.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









انجمن های گفتگوی پارسیان کلوب - انجمن های گفتگوی پارسیان کلوب
نويسندگان
آسیه

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
8 آبان 1389برچسب:, :: 17:8 :: نويسنده : آسیه

بنام کسی که جدایی را افرید تا قدر با هم بودن را بدا نیم
خیلی سخته بعد از چند سال تازه بفهمی دوست داشتنش دروغ بوده
ولی بازم بهت بگه دوست داره
خیلی سخته  وقتی که می خوای طعم واقعی مرگ را بچشی ولی
صبح که چشمات رو باز می کنی نمردی ویک روزه دیگه رو
باید با خاطرهاش شروع کنی
ولی اون دیگه پیشت نیست ولی هر لحظه کنارت
ولی تو پیش اوبودی وهیچ وقت ندیدت
این مثل این می مونه که اون همیشه تورو گریه بندازه
تواون رو بخندونی ولی اون یکی دیگه رو خوشحال کنه
خیلی سخته بهت بگه دوست دارم ولی نمی خوامت 
می گن با یا د ش باید زندگی کردولی تا کی خوابش رو ببینی
میگن نا امید نشو اخه درد نا امیدی رو نکشیدن
چون نا امیدی و تنهایی وگریه تنها هدیه هایی بود
که اون بهت داده تو تمام زندگی تو بهش دادی
خیلی سخته بهش دل ببندی ودلت رو بشکنه
تو هم می تونستی دلشو بشکنی ولی این کار رو نکردی
چون خیلی دوستش داشتی
خیلی سخته بزرگترین ارزوت مرگ باشه
ولی اون بتونه با یار تازه رسید ش   راحت زندگی کنه
بعد کل ثروتت که عشقت بوده با کاخ ارزوهات رو
یک جا خراب کنه اون وقت زیر اوار بی مهری
وتنهایش از فقر محبت و دوست د ا شتنش تا
اخر عمرت بشینی وزار زار گریه کنی
خیلی سخته از ترس اینکه مردم ازت نخند ند 
وفکر نکنند که دیوانه ای درد ودلت رو نتونی به کسی بگی
خیلی سخته ارزوت کسی باشه که از این واون بفهمی
که هیچ ارزشی واسش نداشتی حالا دیگه آرزوی نبودنت رو می کنه                                                       خیلی سخته وقتی یادت می اد که با شنیدن اسمش انقدر خوشحال می شدی
که دوست داشتی داد بزنی ولی با دیدنشم چیزی نصیبت به جز درد وعذاب نمی شه  
چون اون دیگه واسه تو نیست خیلی سخته بعداز چندوقت که می بینیش اشک توچشمات
حلقه بزنه ولی اشکات فقط واسه خودت مهم باشه.
خیلی سخته جرات هر کاری را داشته باشی به امید اینکه کوه پشتت ولی وقتی بر میگردی
وپشتت رونگاه می کنی ببینی یک عمر پشتت به دره بوده .حالا اون دیگه عشقش
یکی دیگه است اصلا تو واسش مهم نیستی اصلا رسم بازی قایم موشک زمونه اینه
تو چشم می زاری ومن قایم می شم اما تو یکی دیگه رو پیدا می کنی.

عشق بزرگترین دروغ دنیاست..............................................


می‌نویسم، چون می‌دانم هیچ گاه نوشته‌هایم را نمی‌خوانی، حرف نمی‌زنم، چون می‌دانم هیچ گاه حرف‌هایم را نمی‌فهمی، نگاهت نمی‌کنم، چون تو اصلا نگاهم را نمی‌بینی، صدایت نمی‌زنم، زیرا اشک‌های من برای تو بی‌فایده است، فقط می‌خندم، چون تو در هر صورت می‌گویی من دیوانه‌ام
 



نظرات شما عزیزان:

مهران
ساعت14:50---6 دی 1389
سلام.من امروز واسه اولین بار تو جمعتونم.خیلی از عشق صحبت میکنید ولی میخوام بگم چیزی به نام عشق وجود نداره.عشاق واقعی هیچ وقت به هم نمیرسن

نرگس
ساعت22:31---24 آبان 1389
سلام

وب خیلی قشنگی داری

خوشحال میشم که لینکت کنم

تو هم منو بلینک

ممنون که به وبم سرزده بودی


سامان1
ساعت8:47---23 آبان 1389
سلام اسیه خانم خوشبحالتون اینطور که از نوشته هاتون پیداست مثل اینکه شما عاشق شدین و جدا شدین ایکاش منم عاشق کسی میشدم و اون یا من پای عشقمون میموندیم یا جدا میشدیم تا بدونم عاشق شدن چطوره اخه راستشو بخواین من تا حالا عاشق نشدم یعنی شدم اما منظورم اینه تا حالا به هیچ کس نگفتم عاشقتم یعنی نتونستم بگم یا چطور بگم اصلا نمیدونم این کلمه چیه حالا شما که گفتین دروغه بیشتر ادما که از عشق میگن لذت بخشه و هزار جور حرفهای قشنگ و بد دیگه اصلا اگه عشق دروغ باشه و بیشتر اهنگهای هم گوش میدم همش میگن بی وفای و این جور حرفها اصلا دارم چی میگم اگه بخوام حرف بزنم همینجوری هر چی به ذهنم برسه میگم و به نوشته قبلمم نگاه نمیکنم اینطوری برام مثل یه دنیای دست نخورده از قبل میمونه من خودمم نمیدونم دارم چی میگم شاید شما بدونین چون از عشق و عاشقی میدونی

الهام هنرمند آینده
ساعت22:03---21 آبان 1389
عزیز ترینم وبت خارقالفالودست.....


عاشقتم
لینکت کردم گلم.....


kimia
ساعت15:32---21 آبان 1389
salam bashe link konim mano ba esme webam belink bad bego ba che esmi belinkamet

نگار
ساعت20:42---19 آبان 1389
من لینکت کردم وب خیلی قشنگی داری !

barbod
ساعت20:16---19 آبان 1389
salam dooste aziz
merc ke be panjereye tanhaeeye man sar zadi
khoshhal shodam
bale hatman , begid ba che esmi shomaro link konam
va man ro ham ba esme panjereh tanhaee belink pls
be omide didar ...


الي
ساعت17:13---19 آبان 1389
سلام عزيزكم
مرسي بهم سر زدي وبلاگ خيلي خوشگلي داري
لينكيدمت خواستي منم بلينك
منتظرتم عزيزم فعلا باباي


غزل کمیلی
ساعت16:46---19 آبان 1389
سلا اسیه جان
خوبی؟
امیدوارم زندگی وفق مراد باشه

وب شما هم بسیار زیبا و با مطالب خواندنی من خوشحال میشم که با هم تبادل لینک کنیم

تا بعد های تا بای


محسن
ساعت15:55---19 آبان 1389
سلام ممنون که امدی
من لینکت کردم
تو هم منو با اسم کد موزیک های جدید لینک کن و بعد خبرم کن که لینکم کردی


کیانوش
ساعت10:26---19 آبان 1389
سلام.
آسیه جون معتومه که خیلی مهربونی.
همیشه موفق و سلامت باشی خواهر گلم.


sima mehrazar
ساعت0:56---19 آبان 1389
سلام دوست من
اول از هرچيز تشکر بخاطر اينکه بهم سر زدين
مطلب قشنگتونو خوندم ..واقعاً خيلی سخته..
با اجازه منهم لينکتون ميکنم
موفق باشی آسيه جان


بهار
ساعت22:40---18 آبان 1389
من هرکار میکنم شما لینک نمیشی؟

اه
چرا آخه؟


بهار
ساعت22:29---18 آبان 1389
سلام بهترین من
وبت خیلی ناسه
بهت تبریک میگم
بابت مطالب وبتم اینکه به نظر میاد درد دلمون یکی باشه

اما خوب چکار میشه کرد
رسم زمونست دیگه
تو قلبت واسه اون میزنه اون قلبش برا یکی دیگه
تو اونو میپرستی اون یکی دیگه
واقعا چرا


yasi
ساعت20:52---18 آبان 1389
سلام اینجاخیلی قشنگه لینکیدمت

مزاحم کوچولو
ساعت16:19---18 آبان 1389
سلام،

ممنون که سر می زنی و مهربانی را به کمال می رسونی ...... خیلی خیلی ممنون

برات بهترین آرزوها رو دارم و امیدوارم که همیشه شاد باشی

[گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب] [گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گ


محسن
ساعت14:47---18 آبان 1389
سلام وب زیبایی داری
به منم سری بزن و اگه با تبادل لین موافقی منو با اسم کد موزیک های جدید
لینک کن و بعد خبرم کن تا لینکت کنم
منتظرتم در وب جدیدم


محسن
ساعت14:46---18 آبان 1389
سلام وب شما هم زیباس
منو با اسم عشق من لینک کن و بعد خبرم کن تا لینکت کنم


عسل
ساعت12:03---18 آبان 1389
سلام دوست خوبم ممنون سر زدی بهم. شما هم وب خوبی داری موفق باشی.

hesam
ساعت11:50---18 آبان 1389
sallllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllam
khobbbbbbbbbbbbbbbbbbbbi
merc sar zadi
bego ba che esmi linket konam?


كريم
ساعت8:21---18 آبان 1389
سلام
ممنون كه اومدي
قشنگ مي نويسي وب خوبي داري
با تبادل لينك موافقم
راستي ادرست رو اشتباه گذاشته بودي
خوشحال ميشم در نظرسنجي وبم شكت كني


شاهین
ساعت18:40---17 آبان 1389
سلام ممنون که اومدی وبلاگم.
شما هم وبلاگ خوبی دارید.ولی متاسفانه نمیتونم لینکتون کنم.فکر کنم بلاگفا سایتای غیر بلاگفا رو برالینک قبول نمیکنه


hasti
ساعت18:30---17 آبان 1389
salam ajijam merc ke omadi
webe to ham kheyli ghashnge, man linkidamet.
mano ba in esm belink plz:

آسمون دلتنگی من...

misi, byeeeeeeeee


مزاحم کوچولو
ساعت16:31---17 آبان 1389
سلام،

ممنون از اینکه سر زدی آبجی جون

نوشته ها و مطالب زیباتون رو خوندم و کلی کیف کردم .... خیلی برام جالب بود که فهمیدم هنوز مهربانانی هستند که بی تملق محبت را بر همه چیز مقدمتر می دونن ....

معلومه که اهل دل هستید

من با افتخار لینکتون کردم .... ممنون می شم که شما هم منو با نام " مزاحم کوچولو " لینک کنید ... امیدوارم که لیاقت این همه مهربانی و مهر را داشته باشم و بتونم گوشه ای از این احساس زیبای شما را پاسخگو باشم

براتون بهترین آرزوها رو دارم و امیدوارم که همیشه موفق باشید

بای


تقوی
ساعت18:50---16 آبان 1389
سلام
مطالب زیبایی داری ...ممنون که به کلبه این حقیر سر زدی
شاد باشی وشاکر وبدرود


poorahmad
ساعت11:17---16 آبان 1389
del neveshteye zibai bood

poorahmad
ساعت11:16---16 آبان 1389
del neveshteye zibai bood

رسول ادهمي
ساعت19:26---15 آبان 1389
ok

ziba bayat
ساعت0:20---15 آبان 1389
salam azizam khobi asie jan man ziba bayat hatam....
modiriate blogfaye mohsen yahaghi
ye kam mail kadae hameye ahangha moshkele azizam man linke ahangharo to blogfa gozashtam..age betooni az onja dl koni ali mishee....
khabaram kon age nashod majboram mail konam


mahan
ساعت1:06---14 آبان 1389
Salam Do0ste Aziz, man Upam khosh hal misham behem Sar bezani
Mahan
Darzemn Up kardi hatman khabaram kon , mer 30


morteza
ساعت0:21---11 آبان 1389
سلام ممنون که به من سرزدی اگه خواستی تبادل لینک کنی حتما حبر بده

mohammadreZa
ساعت21:50---9 آبان 1389
سلام عزیز مرسی که اومدی تو وبلاگ من اگه حواستی من به یه نفر نیاز دارم که باهام تو این وبلاگ نویسندگی کنه اگه دوس داشتی با ایمیل یا مسنجر یا نظر تو وبلاگ بم بگو



ممنون


pooorya
ساعت15:33---9 آبان 1389
اگه از گروه دوم نباشی شاید بلینکمت

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: