lovely
عاشقانه
درباره وبلاگ


ای عشق مددکن تابه سامان برسیم چون مزرعه ای تشنه به باران برسیم یامن برسم به یاریا یار به من یاهردوبمیریم وبه پایان برسیم

پيوندها
چکامه کوچ
عشق من و تو!
پاتوق دختر پسرای جوون
کلبه عاشقان
جامعه مجازی پارسیان کلوب
عاشقشم
مرجع رمز و ترینر بازی ها
سلام به بهترين كسم بهم تصاويرميل كن متشكرم
مزاحم کوچولو
مجیدسوزان
شازده کوچولو
تنها
شیک وناز
کلبه عشق
گنجشکهای باران خورده لانه خود را از یاد برده اند
به رنگ زندگی
عشق مرده
I LOVE BOY
غمگین میگیریم شادپس میدیم
عهدشبانه من وتو
گيتاريست
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان lovely و آدرس lovely.a.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









انجمن های گفتگوی پارسیان کلوب - انجمن های گفتگوی پارسیان کلوب
نويسندگان
آسیه

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
سه شنبه 23 فروردين 1390برچسب:, :: 16:8 :: نويسنده : آسیه

 

عكس تصویر تصاویر پیچك ، بهاربيست Www.bahar22.com
 

 

 

تو رو بوسیدم و گفتم: « خداحافظ »

 

 

 

تو هم خندیدی و گفتی: « خداحافظ »

 

 

 

تو می رفتی و خندیدی

 

 

 

به این قلب پُره دردم

 

 

 

ولی من اشک چشمامو

 

 

 

به آستین پاک می کردم

 

 

 

نفهمیدی دلم خون بود

 

 

 

گلوم از بغض داغون بود

 

 

 

نفهمیدی شکستم من

 

 

 

روی زانو نشستم من

 

 

 

نفهمیدی چقدر سخته

 

 

 

« خداحافظ » به تو گفتن

 

 

 

به ظاهر از تو دل کندن

 

 

 

توی دل واسه تو مردن

 

 

 

تو می رفتی و خندیدی

 

 

 

به این قلب پُره دردم

 

 

 

ولی من اشک چشمامو

 

 

 

به آستین پاک می کردم

 

 

 

نوبت من شده بودكه معلم پرسيد

 

 

 

صرف كن رفتن را و شروع كردم من

 

 

 

رفتم ، رفتي ، رفت . . .

 

 

 

پشت راهت گريه كردم تا بيايي زود

 

 

 

اشك هايم همنشين لحظه هايت بود

 

 

 

رفتن تو

 

 

 

عشق را در قلب من خشكاند

 

 

 

دوري تو

 

 

 

باز قلب خسته را فرسود

 

 

 

پرسه هاي نا اميدي

 

 

 

مي كند بيداد

 

 

 

در قلبم

 

 

 

ناله هاي هجرت تو

 

 

 

مي كند فرياد در گوشم

 

 

 

من ولي ساكت بي صدا و خسته

 

 

 

خاموشم

 

 

 

كاش مي شد اي هميشه سرد چون آهن

 

 

 

لحظه اي آيي در آغوشم

 

 

 

تا ببخشم گرمي دل را

 

 

 

تا شكست آرم

 

 

 

حسرت يك بوسه بر لب را

 

 

 

ليك مي دانم در خيال تو

 

 

 

من فراموشم ترك آغوشم

 

 

 

ساكت و تنها شمع خاموشم

 

 

 

و سكوتي سرسخت

 

 

 

همه جا را پر كرد

 

 

 

سردی ِ احساسش

 

 

 

فاصله را رو كرد

 

 

 

آري رفت و رفت

 

 

 

و من اكنون تنها

 

 

 

مانده ام در اينجا

 

 

 

شادي ام غارت شد

 

 

 

من شكستم در خود

 

 

 

سهم من غربت شد

 

 

 

من دچارش بودم

 

 

 

بغض يك عادت شد

 

 

 

خاطرات سبزش

 

 

 

روي قلبم حك شد

 

 

 

رفت و در شكوه شب

 

 

 

با خدا تنها شد

 

 

 

و حضورش در من

 

 

 

آسماني تر شد

 

 

 

اشك من جاري شد

 

 

 

صرف ِ فعل ِ رفتن

 

 

 

بين غم ها گم شد

 

 

 

و معلم آرام

 

 

 

روي دفترم نوشت:

 

 

 

تلخ ترين فعل جهان است رفتن

 



نظرات شما عزیزان:

mitra
ساعت10:40---14 ارديبهشت 1390
salam vebetun vaghan ghashange age mishe mano ba esme khodam link kon.. behem sariam bezan bad nis...

زهرا
ساعت8:31---24 فروردين 1390
شبنم جونی خیلی شعرت قشنگ بود.چه وب خوکشلی داری.من لینکت کردم تو هم منو بلینک باشه جوجو؟بیای پیشما

سنگ صبور....
ساعت16:47---23 فروردين 1390
سلام عزیزخوبی؟؟؟؟پاسخ:ممنونم عزیز دلم خیلی ماهییییییییییی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: