lovely
عاشقانه
درباره وبلاگ


ای عشق مددکن تابه سامان برسیم چون مزرعه ای تشنه به باران برسیم یامن برسم به یاریا یار به من یاهردوبمیریم وبه پایان برسیم

پيوندها
چکامه کوچ
عشق من و تو!
پاتوق دختر پسرای جوون
کلبه عاشقان
جامعه مجازی پارسیان کلوب
عاشقشم
مرجع رمز و ترینر بازی ها
سلام به بهترين كسم بهم تصاويرميل كن متشكرم
مزاحم کوچولو
مجیدسوزان
شازده کوچولو
تنها
شیک وناز
کلبه عشق
گنجشکهای باران خورده لانه خود را از یاد برده اند
به رنگ زندگی
عشق مرده
I LOVE BOY
غمگین میگیریم شادپس میدیم
عهدشبانه من وتو
گيتاريست
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان lovely و آدرس lovely.a.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









انجمن های گفتگوی پارسیان کلوب - انجمن های گفتگوی پارسیان کلوب
نويسندگان
آسیه

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
چهار شنبه 24 فروردين 1390برچسب:, :: 6:37 :: نويسنده : آسیه

 

 

می ترسم آخر توی خیالت ، از حس تنهایی بمیرم

هر وقت که بارون می زنه بازم ، تا بی نهایت تو میرم

 

چه احساسی به خرج بدم ، تا بگم که بی تو هیچم

که چرا از کوچه ی راه ، به شب بارون می پیچم

 

تو پنهونی توی قلبم ، که تماشات همه رازه

غیر دوریت چیزی من رو ، یاد گریه نمی اندازه

 

می دونم حالم و دیدی ، که سرا پا مست دردم

اگه دستم و نگیری ، به کی دیگه دل ببندم

 

هنوزم دلشوره داره ، بی تو هر خاطر دنیام

تو رو به قلبم سپردم ، تا نره از دست نفسهام

 

 اینجا که تنهاتر منم ، بند بند قلبم با توئه

مقصد خاموش چشام ، یه دریا بارون تا توئه

 

خیال تو کمه برام ، شدی یه پاره از تنم

راهی تا بودنت بذار ، دل و به دریا بزنم

 

دور از تو بی تو سر کنم ، تا کی غم دقایق رو

کی جز تو پنهون می کنه ، از بغض من این هق هق رو

 

دیدار ما با گریه رفت ،  جاده به دنبال چشات

این انتظار عذابمه ، برگرد دلم تنگ برات

 



نظرات شما عزیزان:

مجید
ساعت16:44---13 ارديبهشت 1390
سلام وبلاگ قشنگی داری خوشحال میشم اون ورا هم بیای

اصغر
ساعت16:20---10 ارديبهشت 1390
سلام خدمت شبنم خانم اميدوارم كه خوب باشي
اين مطالبو دوست داشتم وبرات فرستادم تا بزاري تو سايتت
خواهشا بنام خودم باشه

ضمنا وبلاگت خيلي قشنگ شده

به او بگویید دوستش دارم با صدایی آهسته و آهسته تر از صدای بال پروانه ها
به او بگویید دوستش دارم با صدایی بلند و بلندتر از پرواز کبوتران عاشق
چوبه او بگویید دوستش دارم با هیچ صدایی... فریاد دوستت دارم نیاز به صدای بلند یا کوتاه ندارد
فریاد دوستت دارم را می توان با تپش یک قلب به تمام جهانیان رساند
پس بگذار بدون هیچ شرمی بگویم دوستت دارم


محسن
ساعت18:52---9 ارديبهشت 1390
. . . ¶¶ . . ¶¶¶ ..¶¶¶
. . . . . . . ¶¶¶ . . ¶¶¶.¶ .¶¶
. . . . . . .¶¶¶.¶. .¶¶¶. . .¶¶
. . . . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶¶ . . .¶¶¶
. . . . . .¶¶¶¶¶ . . ¶¶¶¶.¶¶ .¶¶
. . . . . ¶¶¶¶. . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶. . . . .¶¶. . . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶. . . . ¶¶. . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. . ¶¶
. . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶.¶¶
.¶¶. . . . .¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶.¶¶
.¶¶¶¶¶ . . . . . ¶¶.´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶
.¶¶¶¶¶¶¶. . . .¶¶. ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. ¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶
. .¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶
. . .¶¶¶¶¶¶. ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶
. . . .¶¶¶¶¶¶¶. . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´¶¶¶¶
. . . . . . . .¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . . ¶¶. . ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . .¶¶. . .´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´´´¶¶¶¶

آپم
زوووووووووووووووووووووود بیا که منتظرم
نیای و نظر ندی ناراحت میشم بعد ممکنه از دستت دلخور بشم
پس زوووووود بیا


سنگ صبور....
ساعت12:47---9 ارديبهشت 1390
تقدیم به شبیییییییییی خودم:
دم هرچی رفیقه گرم،
کمر هرچی نا رفیقه خم،
روی هرچی بی مرامه کم،
برای دشمنات آرزوی زلزله بم
زیر چشم دشمنات نم،
ایشالا نبینی غم
دوسمت داللللللللللللللللللللللم


محسن
ساعت20:32---8 ارديبهشت 1390
آپم زووووووود بیا که منتظرم
نیای دلخور میشم


محسن
ساعت17:25---6 ارديبهشت 1390
ممنون سر زدی
بازم بهم سر بزن و خوشحالم کن


محسن
ساعت8:26---6 ارديبهشت 1390
آپم زووووووووووووووووود بیا

سنگ صبور....
ساعت17:55---5 ارديبهشت 1390
سلااااااااااااااااام عقشششششششششششششششششششششششششششش شم خوبی؟؟؟؟؟؟دلم برات تنگه این هواااااااااااااادیدی؟؟پاسخ:ممنون عزیزم منم همینطور

shahin
ساعت18:28---2 ارديبهشت 1390
woooooooooooooooooooow
saaaaaaaaaaaaaalaaaaaaaaam
khobi mamnonam ke mano faramosh nakardi
weblogetam ke tope tope mese hamishe eyval
bazam mamnonam az matni ke vasam ghozashti bazam sar bezan omidvaram hamishe khobo sare hal bashi
up kardam ye sar bodo biya


لیلا
ساعت21:55---31 فروردين 1390
سلام خوشملم.خوبی؟مثل همیشه شعرات به دلم نشست.حرفای دلمو میگی.مرسی


علی
ساعت17:54---31 فروردين 1390
سلام شبنم خانوم
وبلاگت عالیه با شعرای قشنگت.اگه خواستی لینکم کنی خبرم کن.
اگه میشه توی وبلاگ دومم کامنت بذار .ممنون


سنگ صبور....
ساعت19:01---30 فروردين 1390
سلام عزیزدل مهساااااااااااچ راآپ نمیکنی ؟؟؟چرانیستی؟؟؟؟به فکردل من باش خب گلیه میکنمااااااااااا

nafas
ساعت10:25---29 فروردين 1390
sllllllllllllllllllllllllm shabi jon matnet kheili aliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii bud golam mersiiiiiiiiiiiiii booooooooos bosssssssssss

alireza
ساعت14:09---25 فروردين 1390
سلام دوست عزیز وبلاگ جالبی داری بهت تبریگ می گم
تنها ارزوی که میتونم برات داشته باشم اینه که در تمامی مراحل زندگیت موفق باشی
بدرود


alireza
ساعت14:08---25 فروردين 1390
سلام دوست عزیز وبلاگ جالبی داری بهت تبریگ می گم
تنها ارزوی که میتونم برات داشته باشم اینه که در تمامی مراحل زندگیت موفق باشی
بدرود


محسن
ساعت18:30---24 فروردين 1390
از طریق لینک هوشمند نشد لینک بشم
اومدی حتما لینکم کن
منتظرتم بازم بیای


محسن
ساعت18:28---24 فروردين 1390
سلام خیلی ممنون اومدی وبم
راستی من تو رو لینکت کردم
اگه ممکن هست منو با اسم همه چیز لینک کن


محسن
ساعت18:27---24 فروردين 1390
سلام خسلس ممنون اومدس به وبم
راستی من تو رو لینکت کردم
اگه ممکن هست منو با اسم همه چسز لینک کن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: