lovely
عاشقانه
درباره وبلاگ


ای عشق مددکن تابه سامان برسیم چون مزرعه ای تشنه به باران برسیم یامن برسم به یاریا یار به من یاهردوبمیریم وبه پایان برسیم

پيوندها
چکامه کوچ
عشق من و تو!
پاتوق دختر پسرای جوون
کلبه عاشقان
جامعه مجازی پارسیان کلوب
عاشقشم
مرجع رمز و ترینر بازی ها
سلام به بهترين كسم بهم تصاويرميل كن متشكرم
مزاحم کوچولو
مجیدسوزان
شازده کوچولو
تنها
شیک وناز
کلبه عشق
گنجشکهای باران خورده لانه خود را از یاد برده اند
به رنگ زندگی
عشق مرده
I LOVE BOY
غمگین میگیریم شادپس میدیم
عهدشبانه من وتو
گيتاريست
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان lovely و آدرس lovely.a.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









انجمن های گفتگوی پارسیان کلوب - انجمن های گفتگوی پارسیان کلوب
نويسندگان
آسیه

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
24 آبان 1389برچسب:, :: 8:41 :: نويسنده : آسیه

شاید کسی که دوستت دارد شب ها خواب تو را

می بیند خدا را التماس می کند /شاید کسی هست

که به محض دیدن تو دستهایش سرد شود و

تپش قلبش مرتب شدید و شدید تر شود

کسی هست که به خاطر تو تو دریای پر از اشک

میخوابد ولی تو او را نمی بینی

واسه شكستن يه دل فقط يه لحظه وقت مي خواد.اما واسه اينكه از دلش در بياري شايد هيچ وقت فرصت
نداشته باشي...

ميشه مثل يه قطره اشك بعضي ها رو از چشمت بندازي ، ولي هيچ وقت نمي توني جلوي
اشك وبگيري كه با رفتن بعضي ها از چشمت جاري ميشه....

 


گفتی از چهره ی ماتم زده ی غم بنویس !!

گفتی از ناله در این نامه فراوان بنویس !!

گفتی و رفتی و جستی و ندانستی تو

که من از روز ازل بسته به زنجیر تو ام ...

شبم از غم ، غمم از تو و تو گفتی بنویس !!!

غم از این غم که ندارد ثمری هر سخنی ...

و از این غم بسیار

که نخواندست کسی از ورقی ... !!

گفتی از آنچه تو داری بنویس ؛

گفتی از آنچه تو خواهی بنویس ؛

گفتی از آنچه تو دانی بنویس ؛

گفتم از غم بنویسم که چرا

کانچنین موج خموشی به تن آزرده مرا ؟؟!!

گفتم و رفتم و جستم و ندانستی تو ،

غم من آنچه تو می پنداری نیست !!!

 

برای تويی كه قلبت پـاك است...

برای تو می نویسم........

برای تويی كه تنهايی هايم پر از ياد توست...

برای تويی كه قلبم منزلگه عـــشـــق توست...

برای تويی كه احساسم از آن وجود نازنين توست...

برای تويی كه تمام هستی ام در عشق تو غرق شد...

برای تويی كه چشمانم هميشه به راه تو دوخته است...

برای تويی كه مرا مجذوب قلب ناز و احساس پاك خود كردی...

برای تويی كه وجودم را محو وجود نازنين خود كردی...

برای تويی كه هر لحظه دوری ات برایم مثل یک قرن است ...

برای تويی كه سـكوتـت سخت ترين شكنجه من است....

برای تويی كه قلبت پـاك است...

برای تويی كه در عشق ، قـلبت چه بی باك است...

برای تويی كه عـشقت معنای بودنم است...

برای تويی كه عـشقت معنای بودنم است...

برای تويی كه غمهایت معنای سوختنم است...

برای تویی که آرزوهایت آرزویم است..........

دوستت دارم تا ........!

نه...!

دیگر برای دوست داشتن هایم تایی وجود ندارد

بی حد و مرز دوستت دارم



نظرات شما عزیزان:

م ح م د
ساعت22:36---25 دی 1389
اگر چشم های تو حبس‏‎ ‎می شد باز در گرفتاری آن می سوختم‏
و اگر یاد تو در افسار روزگار غرق می‏‎ ‎شد‎ ‎
باز من در خفتگی آن می پوسیدم… ‏
آنچه گذشت خاطره شد در یاد باران ‏
در همان قطره های تلخ که می بارید...


الناز
ساعت8:57---17 آذر 1389
مرسی عزیزم از مطالبت وقتی کسی رو میبینم که به عشقش نرسیده دلم به درد میاد

mamad karkas
ساعت22:30---15 آذر 1389
سلام عزیزم:
ممنون از اینکه به وبلاگ من سر زدی.ولی من توی این یکی سایت آپ هستم اگه دوست داری بیا پیشم
تبادل لینک هم به روی چشم


Setareh
ساعت20:01---9 آذر 1389
سلام گلم.ممنونم که بهم سر زدی.چند وقتی نبودم ولی از امروز دوباره نوشتنو شروع کردم.منتظر حضورتم.

شمع
ساعت13:04---9 آذر 1389


نرگس
ساعت19:42---8 آذر 1389
دوباره سلام

آپم بهم سربزن


ساناز
ساعت22:12---7 آذر 1389
سلام زیبا بود...
موفق باشی


نرگس
ساعت18:32---28 آبان 1389
راستی هر کاری میکنم لینک نمیشی؟؟؟

نرگس
ساعت18:30---28 آبان 1389
سلام

آپم به کلبه ی من سربزن خوشحال میشم


ژنرال
ساعت15:09---28 آبان 1389
سلام
تو لینک اتومات .com رو با .ir عوض کنید تا برای بروبچ بلگفا مشکل پیش نیاد.
وبلاگ زیبایی داری طرف های ما باز هم تشریف بیارین.


roozbeh
ساعت19:26---24 آبان 1389
salam khubi. matalebeto hamasho khundam. vhera dir be dir uo mikomi.. mehem sar bezan

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: