love
lovely
عاشقانه
درباره وبلاگ


ای عشق مددکن تابه سامان برسیم چون مزرعه ای تشنه به باران برسیم یامن برسم به یاریا یار به من یاهردوبمیریم وبه پایان برسیم

پيوندها
چکامه کوچ
عشق من و تو!
پاتوق دختر پسرای جوون
کلبه عاشقان
جامعه مجازی پارسیان کلوب
عاشقشم
مرجع رمز و ترینر بازی ها
سلام به بهترين كسم بهم تصاويرميل كن متشكرم
مزاحم کوچولو
مجیدسوزان
شازده کوچولو
تنها
شیک وناز
کلبه عشق
گنجشکهای باران خورده لانه خود را از یاد برده اند
به رنگ زندگی
عشق مرده
I LOVE BOY
غمگین میگیریم شادپس میدیم
عهدشبانه من وتو
گيتاريست
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان lovely و آدرس lovely.a.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









انجمن های گفتگوی پارسیان کلوب - انجمن های گفتگوی پارسیان کلوب
نويسندگان
آسیه

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
1 دی 1389برچسب:دلتنگی, :: 18:21 :: نويسنده : آسیه

با سلام به تمامی دوستان در این قسمت میتونین هر دلتنگی دارین بیان کنین

اگه نیاز به یه هم زبون یه سنگ صبور داری میتونی اینجا درد ودلتو بنویسی 


نظرات شما عزیزان:

لیلا
ساعت14:46---29 بهمن 1389
راستی عزیزم اگه میشه وبلاگ آرش رو بهم بده دوست دارم بهش سربزنم
پاسخ:http://www.gooleshgh.blogfa.com/ وبلاگ آرش


لیلا
ساعت14:38---29 بهمن 1389
سلام خانومی.اگه مطلبی داشته باشم میتونی ازش توی وبسایتت استفاده کنی؟چطوری ؟
پاسخ:سلام خوبی ممنون ببین توقسمت اعضا میزنی ثبت نام ثبت نام که کردی میتونی متن یا عکسی که میخوای تو وبلاگم با اسم خودت بزاری


لیلا
ساعت13:52---24 بهمن 1389
پرنده لب تنگ ماهی نشسته بود.به ماهی میگفت:سقف قفست شکسته چرا فرار نمیکنی؟ماهی گفت:اگه فرار کنم میمیرم...

اینو عشقم همیشه بهم میگفت.تقدیمش میکنم به شبنم گلم
پاسخ:مرسی لیلا جون فدات شم


لیلا
ساعت13:31---23 بهمن 1389
سلام.خوشحالم که بلخره تونستم جایی رو پیدا کنم که کمی درددل کنم شایدسبک شم.وبلاگ خیلی قشنگی دلری.توی دنیا یه عشق داشتم که می پرستیدمش اما چندماه پیش وقتی داشت میرفت شمال تصادف کردومرد.الان هیچ انگیزه ای واسه زندگی ندارم وافسردگی شدیدگرفتم.اگه خواهراش نبودن نمیدونم چه بلایی سرم میومد.دعام کن
پاسخ:آخی بمیرم ممنون که بهم لطف داری.ازدست دادن عشق سخت ترین چیزه ولی از اون سخت تر از دست دادن امیده توکلت به خدا خودش درستش میکنه بهت تسلیت میگم


setare shab
ساعت10:11---21 بهمن 1389
شبی جونم سلام.خوبی؟؟عزیزم اینقدرمطالبت قشنگه که من همه رو میفرستم واسه عشقم.دوست دارم.دعا کن واسه همه عاشقا

only
ساعت23:01---19 بهمن 1389
منم تنهام عاشقارو درک می کنم

negar
ساعت21:59---4 بهمن 1389




ILOVE YOU



سنگ صبور.....
ساعت9:49---3 بهمن 1389
سلام شبنم خوشملم اسم منوگذاشتی؟؟؟؟ایول

عسل
ساعت11:08---2 بهمن 1389
سلام عزیزم. من ا÷ کردم.منتظر حضور گرمت هستم .

دخترخورشید
ساعت17:20---1 بهمن 1389
*****شلام خوفیوب خوگشل مگشلی داری منو میتونی به اسم دختر خورشیدبلینکیدوست داری به چه اسمی تورو بلینکم

م ح م د
ساعت0:15---1 بهمن 1389
بی قرارم بی قرارم بی قرار
این همه دل بستگی و حال زار
با خیالی خوش زتو سر می کنم
چون نمی آری برای من قرار
می توان از درد تنهایی گریخت؟
...هست امشب لحظه ای راه فرار؟
چون نمی بینم تو را من می روم
باز می گویی تو را هست اختیار
بی قرارم بی قرارم بی قرار

سایه لبخندتو با ( بزن زیر گریه ) به روز شد



شاهین
ساعت14:06---30 دی 1389
و خوب میدانم : تا وقتی برفهای روی شانه هایم را نتکانم ....بهار نمی اید

پس بهارم

حالا که برفها رفته اند بیا

کوچه ی برفی

چه شبها تا سحر نام تو را از دل صدا کردم

دلم را با جنون بی کسی ها آشنا کردم

نفهمیدم چه رنگی دارد این شبهای شیدایی

که قلبم را فقط با خاطراتت مبتلا کردم

چه حسی بود در قلبم شبیه کوچه ی برفی

به راه کوچه ی برفی تو را از خود جدا کردم

نفهمیدم که می میرم نباشی مثل پروانه

ترا من در ته این کوچه ی برفی رها کردم

چه شبها تا سحر در خلوتی بیرنگ

نشستم مو به موی خاطراتت را سوا کردم

به پای قاصدک بستم صبوری را شبیه گل

نوشتم به روی گل که من بی تو چه ها کردم

خبر دادی که می آیی سوار شاپرک در باد

بیا ای اوج زیبایی که غم ها را رها کردم


parsa
ساعت1:26---30 دی 1389
سهم من از زندگی
یک پنجره است
تنهايك پنجره.
***
پنجره ائی برای دیدنِ گذر روزها
پنجره ائی ، برای دیدن فرداها


فرزاد
ساعت8:01---29 دی 1389
سلام ممنون بهم سر زدی وبلاگت خیلی زیبا هست

ماه تی تی
ساعت4:25---29 دی 1389
لای هیچ شب بویی سراغی نیست مرا

سبکبالم و هشیارم و سرمست امشب

خیالی نیست مرا

و هوایی نیست مرا

شاید امشب به سراغم آیی

روح من در تپش جسم هوایی نیست مرا

منتظرست که بیایی

خیالی نیست مرا

هیچ نگرانی نیست مرا

خیالی نیست مرا ...


پارسا
ساعت1:43---29 دی 1389
من مي پنداشتم هميشه که اگر باران ببارد
غبار غم را از روي شانه ها پاک ميکند
باران هم باريد اما
غم تکان نخورد

سلام دوست عزیز... ممنونم از شعر زیبات و حضورت توی سکوت دلم....

راستی قسمت نظرات شما چقدر جالبه


fateme
ساعت1:03---29 دی 1389
salam webet kheili ghashange midonam upam jadideo dar hade nazaro in harfa nis.omidvaram moafagh bashi baz sar bezan..bye.

fateme
ساعت1:01---29 دی 1389
salam webet kheili ghashange midonam upam jadideo dar hade nazaro in harfa nis.omidvaram moafagh bashi baz sar bezan..bye.

ieman barbod
ساعت0:01---29 دی 1389
salam
merc az shere kheili kheili khoshgelet
kheili bem chasbid
ba ejazat mizaramesh too ye post
merc merc merc


بایرام
ساعت22:50---28 دی 1389
سلام ممنون گه به وبلاگ من سر زدی و یه شعر قشنگ هم نوشتی وبلاگ خیلی خیلی خوبی دارین باز هم ممنون .دوباره به من سر بزن من تازه وبلاگ ساختم سعی میکنم هر روز به روزش کنم

يه عاشق
ساعت14:06---28 دی 1389
خيلي سخته عزيزم ولي عيبي نداره من از تو بدترم.عاشقي پدرت بسوزه:

پارسا
ساعت1:59---27 دی 1389

سلام دوست عزیزم
آپت قشنگ و دلنشینی بود

خیلی سخته وقتی همه کنارت باشندو باز احساس تنهایی کنی، ....
وقتی لبخند میزنی و توی دل گریونی،..

از این یتیکش خیلی خوشم اومد
عالی بود
تشکر از حضورت و شعر زیبات


آرش
ساعت11:53---25 دی 1389
سلام گل ناز
ممنون که اومدی به وبلاگم خیلی خوشحال شدم
والبته معذرت بخاطر تاخیرم مدتی نت نبودم
وبلاگت فوق العادس خوشحال میشم بازم بهم سر بزنی
منتظرتم گلم
فعلااااااااا


م ح م د
ساعت3:58---24 دی 1389
کودکی هایم اتاقی ساده بود
قصه ای ، دور ِ اجاقی ساده بود
شب که می شد نقشها جان می گرفت
روی سقف ما که طاقی ساده بود
می شدم پروانه ، خوابم می پرید
خوابهایم اتفاقی ساده بود
زندگی دستی پر از پوچی نبود
بازی ما جفت و طاقی ساده بود
قهر می کردم به شوق آشتی
عشق هایم اشتیاقی ساده بود
ساده بودن عادتی مشکل نبود
سختی نان بود و باقی ساده بود

سایه لبخندتو با عشق من به روز شد
[گل][گل][گل]


غزل کمیلی
ساعت17:54---21 دی 1389
سلام گلم



ببخشید دیر جواب دادم وب کامل توضیح دادم تو کامنت بیا بخون شرمنده دیر کردم



اپت محشر بود



زندگی فقط عشق


بهار
ساعت0:19---19 دی 1389
سلام عزیزم
ممنون از شعر زیبات
وبت هم عالیه
موفق باشی خانومی


mamad karkas
ساعت0:07---19 دی 1389
یات نرها من منتظرتم
بای بای بای
بوس بوس بوس


mamad karkas
ساعت0:03---19 دی 1389
به او بگویید دوستش دارم به او که قلبش به وسعت دریاییست که قایق کوچک دل من غرق شده با او که مرا از این زمین خاکی به سرزمین نور و شعر و ترانه برد و چشمهایم را به دنیای پر از زیبایی باز کرد!؟!؟!؟!



شارژ جدید قلب بزن حالشو ببر :
*140*# دوستت دارم*#



ابر چشمهایم به هوای رخ تو بارانی است
پشت مژگان دو چشمانت دل من زندانی است
جای پایی زتو میماند و من میبوسم
بین من و تو رابطه ی پنهانیست



ای که از درد دل من با خبری
قرص دل درد مرا کی میخری؟



اگه لطف کنی سر بزنی کارت دارم خیلی واجبه
دلم برایش تنگ است برای او که...


hesam
ساعت18:25---18 دی 1389
salam khobi?
wooooooooooooow
webo terkondi hesabi
mamnon behem sarzadi


مزاحم کوچولو
ساعت18:02---18 دی 1389
سلام،

ممنون از اینکه سر زدی عزیز

از بابت شعر زیباتون هم ممنون

با اجازه من چند جایی از نوشته های وبلاگتون رو برای خودم کپی کردم .... حلال کن

موفق و پاینده باشی عزیز

بای


مزاحم کوچولو
ساعت18:00---18 دی 1389
سلام،

ممنون از اینکه قابل دونستی و سر زدی
امیدوارم که لیاقت این همه مهربونی رو داشته باشم

این هدیه ناقابلیست برای شما

http://mozahemkocholo.persiangig.com/image/baraye dostan/mozahemkocholo.jpg

موفق باشی

با اجازه

بای


ماه تی تی
ساعت14:38---18 دی 1389
پروردگارابه من بیاموز دوست بدارم کسانی راکه دوستم ندارند ..عشق بورزم به کسانی که عاشقم نیستند...بگریم برای کسانی که هرگز غمم را نخوردند...به من بیاموز لبخند بزنم به کسانی که هرگز تبسمی به صورتم ننواختند... محبت کنم به کسانی که محبتی درحقم نکردند

ممنون از حضور و شعر زیبات


narges
ساعت10:18---18 دی 1389


عسل
ساعت10:07---18 دی 1389
سلام عزیزم ممنون که به وبم سر زدی.وب خیلی خوشکل و نازی داری با مطالب زیبا.موفق و پیروز باشی

ieman barbod
ساعت23:17---17 دی 1389

__ _█████____████
___████__████_███
__███____████__███
__███_███___██__██
__███__███████___███
___███_████████_████
███_██_███████__████
_███_____████__████
__██████_____█████
___███████__█████
______████ _██
______________██
_______________█
_████_________█
__█████_______█
___████________█
____█████______█
_________█______█
_____███_█_█__█
____█████__█_█
___██████___█_____█████
____████____█___███_█████
_____██____█__██____██████
______█___█_██_______████
_________███__________██
_________██____________█
_________█
________█
________█


ماه تی تی
ساعت17:48---17 دی 1389
salam asiye jan
khobam khobi
mamno0n az ho0zo0re ghashanget
sheri ke vasam comment gozashti ham kheili ziba bo0d
webeto0n naze
movaffagh o0 shad bashi
BEDROoD


م ح م د
ساعت14:32---17 دی 1389


م ح م د
ساعت12:51---17 دی 1389
ممنون از حضورت





م ح م د
ساعت12:50---17 دی 1389


م ح م د
ساعت12:18---17 دی 1389
ای تو برایم همه کس جدا نبودی یک نفس
از من از نهاییام حتی تو غربت قفس
وقتی که جز سایه من کسی به دنبالم نبود
وقتی که حتی خنده ای در دفتر خاطراتم نبود
وقتی که هیچ پنجره ای ابی برای تو نشد
تو کوچه غربت من پر از صدای تو نشد
نقش تو بوده روبروم تو کوچه های شب خیس
تو دفتر دربدری عشق تو گفته بنویس
وقتی که بغض من شکست از زخم تیغ نارفیق
تنها تو بودی در دلم ای با من شبم رفیق
وقتی غروب غربتم رو به سپید تو نبست
شبی که بغض شعر من در انتظار تو شکست
نقش تو بوده روبروم تو کوچه های شب خیس
تو دفتر دربدری عشق تو گفته بنویس


با شام آخر به روزم[گل]


ieman barbod
ساعت21:41---16 دی 1389
این شبها ، شبهای عاشقی ،
خواب به چشمانم نمی آید ، همان کابوس همیشگی
این شبها ، شبهای دلتنگی ،
میدانم ، نمیدانی ، سخت است این راه زندگی



ieman barbod
ساعت10:44---16 دی 1389
امشب كسي به سيب دلم ناخنك زده است!
بر زخمهاي كهنه ی قلبم نمك زده است!
دارد به باد می سپرد این پيام را:
سيب دلم براي تو ای دوست، لك زده است !!!


َشاهين
ساعت2:01---10 دی 1389
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$________$$

__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$

____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$j

_____آپم_______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$r

_______آپم_____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$

_________آپم___________$$$$$$$$$$$$$$$$$$

___________آپم_______$$____$$$$$$$$$$$$$$

________________$$______$$$$$$$$$$$$$$

______________$$________$$$$$$$$$$$$$$

____________$$__________$$$$$$$$$$$$$$

__________$$____________$$____$$$$$$

________$$______________________$$$$

______$$__________________________$$

____$$____________________________$$

__$$______________________________$

____$$$$___$$$$$$$$$$____$$$$

__$$???$$$$$$$$$$$$$$$$$$$???$$

__$$??$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$??$$

___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

_____$$$$$¶¶¶$$$$$$¶¶¶$$$$$$$

____$$$$$$¶¶¶$$$$$$¶¶¶$$$$$$$

____$$$$$$$$???¶¶¶???$$$$$$$$

____$$$$$$$????¶¶¶????$$$$$$$

_____$$$$$$????????????$$$$$

_______$$$$$$???????$$$$$$$

_____$$$*****$$$$$$$$********$

_$$$$***********$**************$

$$$$$********** ** **** *********$

$$$$$$$$$******آپم * **************$

$$$$$$$$$$$*** * *آپم*****$$$$$$$$$$

$$$$$$$$$$$***آپم ** ***$$$$$$$$$$$$

_$$$$$$$$$*** *****$$$$$$$$$$$$$

___$$$$$$******آپم***$$$$$$$$$$$$

_____$$$$************$$$$$$$$$$$

__$$$$$$$$$************$$$$$$$$

_$$???????$$$**********$$????$$$$$$$$

$$???????????$$$*****$$$???????????$$

$$????????????$$$$*$$$$$???????????$

$$????????????$$$$$$$$$$?????????$$

$$$?????????$$$____$$$$$???????$$$
in rasmesh nist ha gadima ye sari be ma mizadin vali hala


sara 
ساعت20:45---8 دی 1389
شادی را هدیه کن حتی به کسانی که آن را از تو گرفتند عشق بورز به آنها که دلت را شکستند. دعا کن برای آنها که نفرینت کردند. درخت باش بر غم تبرها بپر به کوری چشم خفاشها بهار شو و بخند که خدا هنوز آن بالا با ماست

زیر باران
ساعت14:16---7 دی 1389
سلام





خیلی خوشحال شدم وقتی شمارو زیر بارون دیدم...





از وبلاگتون دیدن کردم خیلی قشنگ و عاشقونه بود

ebi
ساعت0:21---7 دی 1389
سلام
(من هنوز دوزخی عشق دروغین توام)
آپم و منتظر حضور گرم شما[گل]


مزاحم کوچولو
ساعت16:42---5 دی 1389
سلام،

ممنون که سر زدی
منو ببخش عزیز جون که روی بی وفایی رو سفید کردم .... به خدا همه جوره شرمنده هستم

خیلی خیلی سرم شلوغه .... اما قول می دم که بعد از ماه محرم کارم رو مثل ثابق ادامه بدم و اونوقت از خجالت شما و دیگر عزیزان در میام

برات آرزوی شادکامی و سلامتی می کنم

شاد و موفق باشی

بای


milad
ساعت23:32---4 دی 1389
mer30 behem sar zadi
webe bahali dari
bazam sar bezan khoshal misham


negar
ساعت22:38---4 دی 1389
manam aaaaaaaaaaaaaaaaaaaapam

سارا
ساعت10:41---4 دی 1389
سلام

وبلاگت جالبه دلتنگیام خیلی زیادن ی عشقی داشتم که بعد 2سال با خرابترین دختر شهرمون ریختن روهم برام کلاسم میزاره

ممنون هرازگاهی میام سربزنم ودردل کنم
پاسخ:سلام سارای عزیز وبلاگ خودته ممنون اگه بازم بیای خیلی خوشحال میشم که باهات بیشتر آشنا بشم گلم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: